9 Şubat 2013 Cumartesi

Eski Popstar

Eski Popstar'da elenen arkadaşlarına hüzünlü hüzünlü ''Mutlu ol iyi bak kendine'' diye haykırdıkları şarkı geldi aklıma.Ama onlardan sadece 1. olamadığı için üzüldüğüm Barış'ı hatırlıyorum.Birde sonradan albüm yaparak kızların o dönemlerde aşık olduğu Eser ve o meşhur parçası ; ''Aşkımı itiraf ediyorum''.Ama bu tür yarışmalarda söylenen parçalar beni çok etkilemiştir.Öncesinde sıkıcı olduğunu düşündüğüm parçalar bu amatör şarkıcılar yorumlayınca kulağa daha farklı hitap etmekte...Özellikle şu sıralar O Ses Türkiye'de Hadise'nin takımındaki Burcu ve Selin...İki yarışmacının da mükemmel sesi var ve onlara eşlik etmekten zevk alıyorum.Müziği zaten severdim ama onların sayesinde daha da bağlanmaya başladım.Bu ülkede gün yüzüne çıkmayı bekleyen ne sesler var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder